Widoczność i monitoring Hodowli w sieci

Twoja Hodowla może mieć najpiękniejszą stronę www, która będzie jej dumą, może mieć cudowny profil w mediach społecznościowych, ciekawy pomysł na newsletter, eleganckie logo i przemiłych ludzi, a mimo to mało kto może znaleźć ją w Internecie.

 

 

SEO, czyli optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki.

 

Faktem jest, że 98% poszukiwań w sieci to wyszukiwarka Google, która w ciągu ułamka sekund prezentuje najbardziej trafne wyniki dla konkretnego zapytania. Najbardziej trafne, to niestety nie zawsze najlepsze...

Niemniej w interesie naszym i samego Google jest to abyśmy współpracowali i pomagali sobie wzajemnie w tej kwestii, dlatego każda strona internetowa powinna być odpowiednio przystosowana do wyszukiwarki.

 

Składa się na to:

  • opisanie każdej strony i podstron w sekcji "meta title" i "meta description" - jest to informacja dla robotów wyszukiwarki jaka jest dalsza treść tej podstrony
  • podpisanie obrazków i grafik - tak, warto zamienić standardowe IMG001 na nazwę zawierającą słowo kluczowe np. nazwę hodowli
  • optymalizacja wielkości grafik na stronie - pozwala to szybciej indeksować i wczytywać stronę
  • Pogrubienie ważnych elementów treści i nadanie im hierarchii poprzez podział nagłówków (H1, H2, H3, H4), dokładnie tak jak widać w książkach podzielonych na rozdziały.

 

Dodatkowymi narzędziami, które bezpłatnie oferuje Google jest:

  • Google Search Console - Dzięki temu możesz śledzić dane z wyników wyszukiwania Google dotyczące Twojej witryny i tym samym wiesz, co się dzieje z Twoją stroną i jak widzi ją wyszukiwarka Google
  • Google Tag Manager - Menedżer tagów Google pozwala marketerom dodawać i aktualizować tagi witryny (związane m.in. z analityką i remarketingiem). Nie trzeba wtedy za każdym razem dodawać osobnych kodów html do strony www, a tylko w narzędziu GTM wybrać interesujące nas funkcje
  • Google PageSpeed Insights - to narzędzie, które przetestuje Twoją stronę w ujęciu szybkości jej działania. Co więcej Google wskaże Ci wynik (1-100 pkt) oraz ewentualne elementy do korekty. Poziom 70 pkt może zadowalać, ale zawsze może być lepiej. 
  • Google Analytics - bez tego nigdy nie dowiesz się co dzieje się na Twojej stronie, czy ktoś ją odwiedza oraz jaki skutek przynoszą Ci działania promocyjne. Jeżeli strona internetowa nie korzysta z tego narzędzia, to tak jakby prowadzić firmę, ale nie mieć kontroli nad księgowością.

 

 

 

Pozycjonowanie, czyli po szczeblach wyników na samą górę.

 

Kiedy strona jest odpowiednio dostosowana do wyszukiwarki można przystąpić do pracy nad lepszymi wynikami w wyszukiwarce Google. Aby to właśnie nasza strona była serwowana na początku musi także wzbudzać zainteresowanie dla wyszukiwarki. Dla każdej Hodowli najistotniejsze mimo wszystko będą te wyniki lokalne, dlatego warto skupić się na dodawaniu wpisów do katalogów NAP, czyli takich, w których wpisujesz nazwę Hodowli (Name), jej adres (Adress) oraz numer telefonu (Phone). Super jak jest też opcja dodanie adresu email wraz z linkiem do swojej strony internetowej. Jednym z takich przykładów jest Zumi i podobne mu portale.

 

 

 

Treść rządzi, czyli niech piszą o Twojej Hodowli dużo i jak najlepiej!

 

Warto również być aktywnym na forach i portalach branżowych, gdzie również dobrze jak pojawią się wpisy Hodowli odsyłające do strony docelowej. W tym celu można także skupić się na zleceniu artykułu sponsorowanego trafiającego na portale branżowe, gdzie także w formie wpisu o rasie lub wywiadu można pochwalić się swoja Hodowlą i kontaktem. Bardzo dobrą bazą w tym względzie jest www.whitepress.pl, gdzie możesz zlecić napisanie i zamieszczenie artykułu na głównej stronie takich portali jak:

  • pies.pl (gdzie miesięcznie jest ponad 90.000 unikalnych użytkowników) - 644 zł netto za napisanie i publikację artykułu na stronie głównej oraz jego publikację na Facebooku dla 61.000 fanów (z własnym artykułem to 483 zł netto)
  • superpsiak.pl (ponad 3000 unikalnych użytkowników miesięcznie) - koszt 63,25 zł netto za publikację własnego artykułu
  • mojpies.com (ponad 3500 użytkowników miesięcznie) - 43,70 zł netto za publikację własnego artykułu

 

Portale są często aktualizowane i podzielone tematycznie dzięki czemu jest w czym wybierać. Możesz sprawdzić tutaj zakładając bezpłatne konto. 

 

 

 

Nic o nas bez nas, czyli monitoruj wpisy w sieci o Twojej Hodowli.

 

Dobra Hodowla to powód do dumy. Czasem może zdarzyć się, że po jakiś zawodach lub wystawie ktoś napisze kilka zdań o Twoich psach lub samej Hodowli. Może być to zarówno rozpływający się w zachwytach bloger lub dziennikarz, ale może być to też konkurencja lub niezadowolona osoba, które będzie mniej przychylna dobremu wizerunkowi Hodowli. 

Jakikolwiek jest powód wątku o Twojej Hodowli, możesz o tym się dowiedzieć i zareagować. Monitoring sieci pozwoli trzymać Ci rękę na pulsie, a reagowanie na interesujące Cię wpisy pokaże, że bardzo zależy Ci na dobrym wizerunku i imieniu Twojej Hodowli.

 

Takie rozwiązanie zapewni Ci polskie narzędzie jakim jest Brand24. Przekonaj się bezpłatnie i przetestuj przez 30 dni - załóż konto za darmo. Jeżeli przekonasz się do korzyści związanych z monitoringiem Internetu, to będzie to jedno z Twoich podstawowych narzędzi marketingu internetowego.

Zawsze możesz się z nami skontaktować :)

+48 798-494-699
+48 798-494-699
+48 798-494-699
+48 798-494-699
kamil@spectrum-marketing.pl
kamil@spectrum-marketing.pl

jack-russell.pl

Dane adresowe Twojej Hodowli

+48 798-494-699
+48 798-494-699
+48 798-494-699
+48 798-494-699
kamil@spectrum-marketing.pl
kamil@spectrum-marketing.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone dla Jack-Russell.PL by SPECTRUM MARKETING © 2017

ZAPISZ SIĘ
ZAPISZ SIĘ
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Dołącz do Nas na:

Chcesz być z nami na bieżąco i poznać sekrety naszej hodowli?

Zapisz się do Klubu Russell'a!

jack-russell.pl

Poznaj moc marketingu internetowego dla Twojej Hodowli !

ZOBACZ O CO CHODZI
KLIKNIJ I SPRAWDŹ
NAPISZ DO MNIE
ODPOWIEM W 24H
ZADZWOŃ
798-494-699