Obecność Hodowli w Internecie

OBECNOŚĆ HODOWLI W INTERNECIEto pierwszy etap działań w Internecie. Tak jak Twoja Hodowla istnieje realnie, ma konkretny adres, budynek i otoczenie, tak również musi mieć swoje miejsce w Internecie oraz być odpowiednio rozpoznawalna.

 

W przypadku Hodowli będzie to:

  1. identyfikacja wizualna, czyli rozpoznawalna grafika, logo oraz krój pisma
  2. strona internetowa z własną domeną tj. adresem, pod którym będzie dostępna
  3. profile społecznościowe - Facebook, Instagram, opcjonalnie Pinterest oraz LinkedIN
  4. wizytówka w Google Maps

 

Dlaczego Hodowla powinna mieć rozpoznawalny znak?

 

Każda marka powinna posiadać własny znak rozpoznawalny np. logo. Wiemy, że obraz znaczy więcej niż 1000 słów i każdy z nas widząc znak "jabłka" na sprzęcie elektronicznym domyślnie wiąże go z marką Apple. Coca-cola z kolei ma swój własny krój czcionki, który wykorzystuje w kampaniach reklamowych. Możemy wymieniać dziesiątki marek, które rozpoznajemy po samym logo. Dlaczego w przypadku Twojej Hodowli miałoby być inaczej? Dobra Hodowla to przede wszystkim budowanie własnej marki, a marka potrzebuje swojego znaku.

Posiadając również domenę np. jack-russell.pl możesz stworzyć swojego firmowego maila np. hodowla@jack-russell.pl

 

A oto kilka propozycji logo ode mnie:

 

 

Dlaczego Hodowla powinna mieć swoją stronę internetową?

 

Każda strona internetowa ma przede wszystkim swój unikalny adres (domenę) oraz unikatowy styl, który pozwala nadać jej charakter jaki prezentuje Hodowla. Jednak przede wszystkim strona internetowa skupia się tylko na prezentacji Twojej Hodowli, a gość na stronie nie jest rozpraszany niczym poza tym. Nie prezentujesz ofert innych hodowli, ani nie pokazujesz aktualności i informacji innych osób. Skupiasz się tylko na wizerunku własnej Hodowli.

 

Poznaj najważniejsze cechy strony internetowej dobrej Hodowli.

 

STAŁY UKŁAD & WYRAŹNY PODZIAŁ - UŻYTKOWNICY WIEDZĄ GDZIE ZNAJDĄ POSZUKIWANE INFORMACJE

 

 

Przede wszystkim dzieje się tak za pomocą belki menu, które można zakotwiczyć na górze strony internetowej. Dzięki temu mamy 100% pewność, że nasz gość na stronie stale ma wszystkie kategorie pod ręką. W przypadku Twojej Hodowli może to być sekcja:
 

  • Poznaj nas - czyli kilka słów o historii Hodowli wraz z przedstawieniem osób, które są zaangażowane w jej prowadzenie
  • Russellowy Blog - to pomysł na dzielenie się Twoim doświadczeniem jako hodowcy i bycie ekspertem w wychowywaniu tej rasy. Nikt lepiej od Ciebie nie pozna tej rasy, a każda Twoja porada będzie bardzo cenna dla innych hodowców lub osób mało doświadczonych w układaniu swojego szczeniaka
     

 

  • Możesz dać również możliwość zapisania się do Twojego Newslettera, dzięki czemu będziesz budować własną bazę osób zainteresowanych Twoim Blogiem oraz życiem Hodowli
     

 

  • Poznaj rasę JRT - gdzie można podzielić się fajnymi wiadomościami o samej rasie, jakie są jej cechy i co sami zauważyliście hodując tą właśnie rasę


 

  • Nasze JRT - obowiązkowa sekcja aby pochwalić się swoimi pupilami oraz zaprezentować informacje o szczeniakach lub planowanych miotach

 

 

  • Szczenięce Historie - od dziecka uwielbiamy słuchać opowieści, a przedstawienie historii szczeniąt z Twojej Hodowli nie tylko będzie historyjką, ale przede wszystkim pokazaniem, że jako hodowcy zależy Ci na śledzeniu losów Twoich pupilów


 

  • Gdzie jesteśmy - to bardzo ważna sekcja kontaktu z Twoją Hodowlą. Wskażesz gdzie się mieścicie oraz w jaki sposób można się z Tobą skontaktować

 

Zauważ również, że w prawym dolnym rogu strony www, widniej moduł czatu. Dzięki temu w łatwy sposób dajesz możliwość napisania do Ciebie w każdym momencie, kiedy jesteś dostępny i masz na to czas. Z kolei w sytuacjach kiedy takiem możliwości nie masz, czat przybiera formę formularza, który po wypełnieniu przez użytkownika strony, trafi na Twoją skrzynkę mailową. To jednak nie jedyna cecha tego rozwiązania. Wartością absolutnie unikatową jest to, że będąc "po drugiej stronie" czatu, widzisz, czy ktoś obecnie przebywa na stronie, w jakim miejscu jest, ile czasu już spędził u Ciebie oraz skąd jest. Możesz więc sam uruchomić czat i przywitać się z gościem proponując mu pomoc. Kontakt jest bezpośrednio od Ciebie, a nie z automatu, którym steruje jakiś robot. Dzięki temu, dosłownie każda osoba goszcząca na Twojej stronie, może być obsłużona natychmiastowo, indywidualnie i przyjemnie.

 

 

Dlaczego Hodowla powinna istnieć w mediach społecznościowych?

 

Całkiem prawdopodobne jest, że Twoja Hodowla posiada już profil na Facebooku, jednak prócz samego istnienia, może on realizować ważne dla Hodowli cele. Przede wszystkim prowadząc jakikolwiek profil w mediach społecznościowych możesz tworzyć własną społeczność wokół profilu Hodowli lub tworzyć własną grupę (np. zamkniętą, do której mogą dołączyć tylko osoby, które zdecydowały się na szczeniaka z Twojej Hodowli) albo wydarzenia związane z Twoją Hodowlą (np. dzień otwarty z nowo narodzonymi szczeniakami lub obecność na wystawach i zawodach).

Bardziej zaawansowane ustawienia profilu na Facebooku pozwolą Ci również utworzyć formularz zapisu na newsletter lub prezentować wpisy z innych Twoich portali społecznościowych.

 

Jednak w przypadku Hodowli Facebook, to nie wszystko. Bardzo dobrym medium będzie także Instagram, aby dzielić się wyjątkowymi chwilami z codziennego dnia Twojej Hodowli lub Pinterest, który zaprezentuje Twoje pomysły w Hodowli oraz zainspiruje pracami innych. Jeżeli zaś rozważasz nawiązanie relacji partnerskiej z innymi hodowlami lub producentami karmy i akcesoriów dla psów, to przydadzą Ci się możliwości platformy LinkedIN, gdzie prócz własnego profilu zawodowego możesz mieć konto swojej Hodowli.

 

Obecnie bardzo dobrze sprawdza się prowadzenie własnego kanału na Youtube, gdzie w formie videobloga możesz dzielić się poradami. Jednak gdy nie czujesz się na siłach aby być tak medialną osobą, to zawsze możesz stać po drugiej stronie obiektywu i kręcić krótkie i ciekawe spoty z Twoimi pupilami.

 

 

Posiadanie konta firmowego na Facebooku i Instagramie to także bardzo ważne narzędzie reklamowe, bowiem łączy je system reklamowy Facebook Ads pozwalający na kierowanie reklam do osób spełniających interesujące nas kryteria. W przypadku Hodowli mogą to być najbliżsi sąsiedzi np. <10 km dookoła siedziby, którzy dodatkowo lubią psy lub co więcej - rasę, którą się zajmujesz!

O możliwościach kierowania reklam w Facebook Ads przeczytasz w artykule "Dotarcie do grupy docelowej".

 

 

Dlaczego Hodowla powinna być w Google Maps?

 

Jeżeli do tej pory Twoja Hodowla nie widnieje na mapach w Internecie, to jest duże prawdopodobieństwo, że niewiele osób o niej wie i będzie mogło się z Tobą skontaktować. Obecność Hodowli w Google Maps, to nie tylko widoczność jej adresu, telefonu i strony internetowej, ale przede wszystkim bardzo duże ułatwienie dojazdu do Ciebie! Wyobraź sobie, że masz zainteresowaną osobę, która chce odwiedzić Twoja Hodowlę. Nie znając dokładnego adresu, a jedynie nazwę Hodowli, jest w stanie wpisać ją w nawigację Google Maps i dojechać pod same drzwi. 

Prócz tego o wiele więcej osób będzie w stanie dowiedzieć się o Twojej Hodowli będąc w Twojej okolicy!

Zawsze możesz się z nami skontaktować :)

+48 798-494-699
+48 798-494-699
+48 798-494-699
+48 798-494-699
kamil@spectrum-marketing.pl
kamil@spectrum-marketing.pl

jack-russell.pl

Dane adresowe Twojej Hodowli

+48 798-494-699
+48 798-494-699
+48 798-494-699
+48 798-494-699
kamil@spectrum-marketing.pl
kamil@spectrum-marketing.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone dla Jack-Russell.PL by SPECTRUM MARKETING © 2017

ZAPISZ SIĘ
ZAPISZ SIĘ
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Dołącz do Nas na:

Chcesz być z nami na bieżąco i poznać sekrety naszej hodowli?

Zapisz się do Klubu Russell'a!

jack-russell.pl

Poznaj moc marketingu internetowego dla Twojej Hodowli !

ZOBACZ O CO CHODZI
KLIKNIJ I SPRAWDŹ
NAPISZ DO MNIE
ODPOWIEM W 24H
ZADZWOŃ
798-494-699